رویههای بازگرداندن کالا
همراهان عزیز ، هدف اصلی ما در حلما مدیکال، ارائه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است؛ علیرغم تلاشهای ما گاها ممکن است کالایی که دریافت میکنید، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا باشد. ¬به همین دلیل ما این امکان را فراهم کردهایم که بتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز کالای تحویل شده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را مرجوع نمایید.
شرایط مرجوعی کالا
• شما میتوانید در صورت مشاهده ایراد در کالای ارسالی از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوعی کالا اقدام نمایید.
• قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی حلما مدیکال تماس بگیرید.
• جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بستهبندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بستهبندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند.
• درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهایی است که گارانتی دار است به هیچ عنوان گارانتی دستگاه را فعال ننمایید.
• درصورتی که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا یک ساعت پس از دریافت کالا میتوانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی حلما مدیکال اطلاع بدهید.
• از درج هر گونه برچسب یا نوشته روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید.
• از زمان دریافت کالا تا هفت روز میتوانید کالا را با علت مرجوعی به ما بازگردانید.
• کالا پس از تحویل به حلما مدیکال بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد.
• درصورت تایید درخواست عودت کالا، مبلغ پرداختشده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری بازگردانده میشود.
روشهای ارسال کالاهای مرجوعی
جهت هماهنگی برای تحویل کالای مرجوعی با کارشناسان ما در پشتیبانی حلما مدیکال تماس بگیرید. همچنین میتوانید پس از هماهنگی با همکاران ما، جهت تحویل حضوری کالا به حلما مدیکال اقدام نمایید.
• در صورت ارسال کالای مرجوعی باید کالا را بیمه کرده و به شرکت پست جهت ارسال به حلما مدیکال تحویل بدهید. (در صورت تایید مرجوعی ، تمام هزینه های پرداختی شما برای خرید کالا و عودت آن پرداخت میشود.)
توجه داشته باشید درصورت تحویل نگرفتن سفارش توسط خریدار هزینه رفت و برگشت کالا به فروشگاه به عهده خریدار می باشد و از هزینه کالا کسر می گردد و مابقی مبلغ به حساب خریدار واریز می گردد.